نوين آنلاين نوين آنلاين .

نوين آنلاين

جزئيات ايجاد توكن غيرقابل تعويض

براي طراحي و ايجاد يك توكن غير قابل تعويض نياز است يكسري مراحل را طي كنيد. براي شروع توضيح مختصري در رابطه با ان اف تي ها مطرح خواهيم كرد. NFT توكن هاي غيرقابل تعوضي مي باشند كه مي توان به عنوان تعيين شناسنامه و مالكيت اثر براي صاحب آن مورد استفاده قرار گيرند. البته nft ها كاربردهاي بسياري ديگري نيز دارند اما در اينجا هدف ما معامله آثار هنري nft مي باشد. براي شروع ساخت ، مي بايست آيتم و طرح مورد نظر خود را انتخاب نماييد. اين موضوع به خلاقيت شما بستگي خواهد داشت. سپس انتخاب پلتفرم خواهد رسيد. پتلفرم هاي خارجي به علت تحريم ، امكان ثبت نام و خريد و فروش آثار nft را براي كاربران ايراني را مسدود كرده اند. بنابراين بهتر است از ماركت هاي داخلي استفاده كنيد. مرحله بعدي ايجاد كيف پول و اتصال به آن مي باشد. در نهايت در پلتفرم مورد نظر خود ، اثر را آپلود كرده و امكان خريد و فروش را خواهيد داشت. جهت كسب اطلاعات بيشتر از طريق لينك قرارداده شده اقدام نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۳۲ توسط:topservicee موضوع:

اتصال لوله به شيرآلات

با توجه به مكان استفاده و ابعاد لوله ها ، از روش هاي مخصوص به همان براي اتصال لوله ها و شيرآلات بكار گرفته خواهد شد. در بخش صنعت با توجه به وجود لوله هاي بسيار پرفشار و تجهيزات سنگين ، از وسيله هايي به اسم فلنج براي اتصال مابين لوله ها و شيرآلات بكار گرفته مي شود. يكي از مدل هايي كه بيش از ساير محصولات مورد استفاده قرار ميگيرد مدل فلنج گلودار مي باشد. علت نام گذاري آن وجود يك حالت مخروطي و گلو شكل است كه انتهاي آن به سر لوله جوش خواهد خورد و طرف ديگر كه امكان اتصال به شير را خواهد داشت. اين محصول بطور عمده در جنس هايي از فولاد و استيل ساخته مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۵۸ توسط:topservicee موضوع:

ويژگي ان اف تي ها

در كنار رمز ارز ، امروزه عبارت nft بسيار به گوشمان مي خورد. ممكن است در ابتدا اين سوال پيش آيد كه توكن nft چيست و چه كاربردي دارد؟ ان اف تي ها توكن هاي غير قابل تعويض از داده هاي منحصر به فرد مي باشند كه درون بلاك چين قرار ميگيرند. از nft براي نمايش دارايي و مالكيت بصورت ديجيتال استفاده مي شود. در واقع آنها صورت يك شناسنامه براي فايل در دنياي ديجيتال عمل خواهند كرد. امروزه تبديل آثار هنري به nft و معامله آن بسيار محبوبيت پيدا كرده است. از ان اف تي ها مي توان كسب درآمد كرد. به عنوان مثال فروش يك اثر هنري در دنياي ديجيتال.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۳۱ توسط:topservicee موضوع: