نوين آنلاين نوين آنلاين .

نوين آنلاين

اجراي نماي ساختمان

در اجراي نماي ساختمان كه به اصطلاح به آن نماي خشك نيز گفته مي شود ، انواع مختلفي امكان اجرا دارد. با توجه به شرايط ساختمان و طرحي كه توسط معمار ايجاد شده است ، يك نماي مناسب ساخته خواهد شد. از انواع نماي خشكي كه امروز بسيار اجرا مي شود مي توان به نماي سنگي ، سراميكي ، آجري ، سيماني و مواردي از اين دست اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۱۴ توسط:topservicee موضوع:

استفاده ديواركوب

زيباي محيط اطراف تاثير مستقيمي بر رفتار و حالت ما دارد. يكي از بهترين نمونه ها براي ايجاد تغيير استفاده از انواع ديوارپوش مي باشد. متناسب با محل و همينطور سليقه اي كه داريد مي توانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد. براي مثال ديوارپوش هايي با جنس pvc مناسب براي محيط هاي رسمي مانند ادارات و شركت ها مي باشد. از ويژگي هاي اين محصول مي توان به تنوع بسيار بالا در طرح و رنگ، نصب سريع و آسان، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت، كاملا بهداشتي و ضد باكتري و همينطور جلوه بسيار زيباي آن اشاره كرد. در مقابل مدل هاي چوبي گزينه اي ايده آل براي فضاي منزل مي باشد. اين محصول از چوبي طبيعي ساخته مي شود و در مقايسه با مدل pvc قيمت بيشتري دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۹:۵۷ توسط:topservicee موضوع:

انتخاب پوستر مناسب ديواري

پوسترها جايگزين مناسبي براي محصولاتي نظير ديوارپوش و كاغذ ديواري مي باشند. از ويژگي هاي پوسترها مي توان به ابعاد مختلف، همينطور چاپ تصاوير دلخواه درخواست كنندگان اشاره كرد. خريد پوستر گيمينگ امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است. اتاق خواب كودكان ، باشگاه هاي ورزشي و گيم نت ها محل هايي مناسب براي استفاده از اين مدل مي باشند. با توجه به سليقه و همينطور محيطي كه قصد استفاده از اين محصول را داريد، مي توانيد انتخابي مناسب را داشته باشيد. از طرح هاي بسيار محبوب مي توان به مناظر شهري ، مناظر طبيعت و همينطور گل ها، طرح هاي اسپرت و مدرن، طرح هاي كودكانه و مناسب براي خردسالان اشاره كرد. اين محصول پس از نصب شدن زيبايي بسياري را به محيط اضافه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۷:۲۶ توسط:topservicee موضوع:

انتخاب پرده مناسب

پرده ها از انواع مختلفي تشكيل شده اند. بنا به شرايط محيط و مورد استفاده ، يكي را مي توان انتخاب كرد. يكي از پركاربردترين آنها ، پرده لوردراپه مي باشد. اين پرده در تيغه هايي با ابعاد مختلف توليد مي شود. تنوع در رنگ و طرح ، مقاومت بسيار بالا و قيمت مناسب سبب شده است تا در مكان هاي اداري و همينطور منازل مورد استفاده قرار بگيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۹:۲۱ توسط:topservicee موضوع:

كفپوش طرح چوب

امروزه استفاده و خريد كفپوش هاي جنس لمينيت در دكوراسيون داخلي ساختمان نسبت به گذشته رشد داشته است. تنوع بي نظير در طرح رنگ ، كيفيت ساخت بالا ، راحتي در نظافت و نصب آسان ، قيمت مناسب و طول عمر بالا از دلايل اصلي آن مي باشد. كفپوش لمينيت در واقع همان پاركت هاي چوبي هستند كه بصورت مصنوعي در كارخانه ها ساخته مي شوند. قيمت خريد لمينت كف بستگي به كيفيت مواد ساخت و تنوع طرح هاي آن و همچينين برند توليد كننده دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۴۶ توسط:topservicee موضوع: