نوين آنلاين نوين آنلاين .

نوين آنلاين

انتخاب پرده مناسب

پرده ها از انواع مختلفي تشكيل شده اند. بنا به شرايط محيط و مورد استفاده ، يكي را مي توان انتخاب كرد. يكي از پركاربردترين آنها ، پرده لوردراپه مي باشد. اين پرده در تيغه هايي با ابعاد مختلف توليد مي شود. تنوع در رنگ و طرح ، مقاومت بسيار بالا و قيمت مناسب سبب شده است تا در مكان هاي اداري و همينطور منازل مورد استفاده قرار بگيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۹:۲۱ توسط:topservicee موضوع:

كفپوش طرح چوب

امروزه استفاده و خريد كفپوش هاي جنس لمينيت در دكوراسيون داخلي ساختمان نسبت به گذشته رشد داشته است. تنوع بي نظير در طرح رنگ ، كيفيت ساخت بالا ، راحتي در نظافت و نصب آسان ، قيمت مناسب و طول عمر بالا از دلايل اصلي آن مي باشد. كفپوش لمينيت در واقع همان پاركت هاي چوبي هستند كه بصورت مصنوعي در كارخانه ها ساخته مي شوند. قيمت خريد لمينت كف بستگي به كيفيت مواد ساخت و تنوع طرح هاي آن و همچينين برند توليد كننده دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۴۶ توسط:topservicee موضوع:

قرارداد با طرف پيمانكار

يكي از قرارداد هاي ساخت و ساز ، قرارداد پيمانكاري مي باشد. در اين قرارداد به يكسري موارد اشاره مي شود كه طرف پيمانكار را ملزم به اجراي آن خواهد كرد. نكاتي كه در اين مدل قرارداد ذكر مي شوند مواردي نظير مدت زمان انجام پروژه ، مبلغ مورد توافق ، شرايط توافق شده براي پرداخت هزينه ها ، تعهداتي كه پيمانكار براي اجراي آن ملزم مي شود و مواردي كه سبب فسخ قرارداد خواهد شد مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۲۹ توسط:topservicee موضوع:

كفپوش پادري

كفپوش هاي اسفنجي محصولي جهت استفاده در ورودي ساختمان و محيط هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. از ويژگي پادري اسكاجي جلوگيري از ورود گرد و غبار به درون ساختمان و همينطور كاهش لغزندگي سطح مي باشد. كف اين محصول به گونه اي است كه براي استفاده از آن نيازي به چسب وجود ندارد. اين محصول در رنگ هاي بسيار متنوعي توليد مي شود و مي توان متناسب با محيط رنگ دلخواه خود را انتخاب كرد. مكان هايي نظير ورودي فروشگاه ها، مجتمع ها، سالن هاي ورزشي و همينطور ورودي منازل نمونه موارد استفاده از اين كالا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۶:۱۶ توسط:topservicee موضوع:

معرفي كركره با جنس آلومينيوم

استفاده از پرده پارچه در اكثر خانه ها و مكان هاي اداري يك موضوع عادي است. اما با گذشت زمان ، امروزه كركره ها توانسته اند تا جايگاه مناسبي را در بازار بدست آورند. اين مدل از كركره ها در انواع مختلف و جنس هاي گوناگون توليد مي شوند. براي مثال از كركره هاي فلزي مي توان در مكان هاي رسمي مانند شركت ها و ادارات استفاده كرد. پرده كركره فلزي با تيغه هايي به عرض 16 و 25 ميلي متر توليد مي شوند و با استفاده از ميله و يك بند مخصوص قابليت باز و بسته شدن و كنترل نور را خواهن داشت. اين مدل كركره براي منازل نيز مي تواند گزينه اي مناسب باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۲۲ توسط:topservicee موضوع:

ويژگي هاي بام سبز

امروز استفاده از محيط پشت بام در آپارتمان ها بسيار رايج شده است. به دليل متراكم سازي و كمبود فضاي سبز ، محيط هاي طبيعي و گل و گياهان توانسته اند تا جاي خود را در پشت بام ساختمان ها بدست آورند. به اين محيط روف گاردن يا تراس گاردن گفته مي شود. از ويژگي هاي آن مي توان به وجود گلدان هاي زيبا به همراه گل هاي تازه ، كفپوش چوبي براي جذابيت بيشتر و وجود يك محيط شبيه آلاچيق براي استراحت كردن ، چمن كاري در بخش هاي از محيط پشت بام و بكار بردن چراغ هاي تزئيني جهت تامين روشنايي نام برد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۴۰ توسط:topservicee موضوع:

لمينيت باكيفيت

مدتي است كه بجاي استفاده از سنگ و سراميك در كف ساختمان ها ، از كفپوش هاي لمينت استفاده مي شود. اين محصول زيباي بسياري دارد. در كنار آن مقاومت بسيار زيادي در برابر ضربه و سائيدگي از خود نشان مي دهد. براي كساني كه قصد دارند از لمينت ها براي كف ساختمان خود استفاده كنند دو موضوع اهميت دارد. اول اينكه چه ماركي كيفيت مناسبي را دارد و دوم قيمت لمينيت مي باشد. يكي از بهترين برندهاي موجود در اين زمينه پاركت ايزوفام مي باشد. اين برند از تنوع بي نظيري در طرح و رنگ برخوردار است. كيفيت ساخت بالا و استفاده از مواد درجه يك سبب طول عمر بيشتر و ماندگاري بهتر آن شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۱:۲۰ توسط:topservicee موضوع:

معرفي كفپوش هاي طرح چوب

از ديگر كفپوش هاي تزئيني كه امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد، كفپوش پي وي سي مي باشد. اين محصول در طرح ها و رنگ هاي بسيار متنوعي توليد مي شود. از مزاياي اين كفپوش ها مي توان به مقاومت بسيار بالا در برابر ضربه و سائيدگي ، مقاومت كامل در برابر رطوبت و مواد شوينده ، نصب بسيار سريع و آسان ، جلوه بسيار زيبا و قيمت مناسب اشاره كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۸:۳۵ توسط:topservicee موضوع: